עו”ד לעבירות בניה

לפני הגעה לבית המשפט לעניינים מקומיים, חשוב לעמוד על כל הפרטים אשר עלולים ליצור הגבלות תכנוניות אשר יימנעו אפשרות לבצע הכשרה לבנייה הנדונה.

עו"ד לעבירות בניה

כל הגבלה שכזו עתידה למנוע הקטנת קנס ואפילו הרשעה במקרים מסוימים. דיני עבירות הבניה הם נושא מורכב המשלב בין דיני התכנון והבניה ובין הדין הפלילי. 

עו”ד לעבירות בניה יבדוק את המצב התכנוני והקנייני וישלב בין מסגרת זו ובין המסגרת הראייתית הנדרשת בדין הפלילי על מנת להוביל לזיכוי או ביטול כתב אישום ובמקביל להצלחת רישוי הבניה הנדונה, כאשר אותה בנייה מאפשרת להימנע מהריסתה.

 

עו”ד לעבירות בניה וסוגי העבירות הנפוצות במסגרת כתב אישום

אלה הם עבירות הבניה הנפוצות :

    1. פיצול דירה
    2. בניה ללא היתר
    3. בניה בחריגה מהיתר
    4. הטעייה לצורך הוצאת היתר בניה
    5. הסגת גבול ופלישה

:בדיקת עבירת הבניה מול המצב התכנוני – רישוי בדיעבד

  • עבירות בניה – בניה הנדרשת בהיתר כוללת בניה הכרוכה בשינויים בקירותיו החיצוניים של המבנה, או בהגדלתו של המבנה או בהקמת מבנה חדש. כל בניה ללא היתר מלווה בעבירה בהתאם לחוק ולתקנות. גם בניה הסוטה מהיתר שניתן בהתאם לתכנית החלה במקום תיחשב עבירת בניה. חשוב מאוד שעו”ד מקרקעין יברר האם במבנה קיימות עבירות בניה אשר הרוכש עלול לתת את הדין עליהם ולשלם בגין הכשרתם.
  • ניצול זכויות בניה – מידת ההשפעה על מצב הזכות הקניינית של בעל דירה המוותר על זכות בניה במקרקעין גבוהה מאוד, ככל שיהיו בידי בעל הדירה פחות זכויות לבניה, זכויות עתידיות לבניה, כך תוצר זכותו הקניינית במועד מימוש זכויות הבניה על ידי בעל הדירה אשר כן מנצלן. מכיוון שאין בנמצא מאגר המציג את מצב זכויות הבניה המנוצלות והלא מנוצלות קשה מאוד לבעלי דירות בבית המשותף לדעת האם בידי בעל דירה יש יותר זכויות בניה מאשר דייר אחר. עו”ד מקרקעין יברר היטב מהו מצב זכויות הבניה במקרקעין.
  • הסכמות קיימות בבית המשותף – כאשר נדרשת בניה בבית המשותף יש לבחון הסכמות עבר כמו גם סוגי הסכמות שיצאו אל הפועל מאז אותה הסמכת עבר. הצמדות ושימוש ברכוש המשותף שנעשו משך שנים אף ללא הסכמה של יתר הדיירים יוצרים תסבוכת בבואו של הדייר להכשירם או להתנגד להם. בייחוד כאשר המדובר בדייר חדש שרכש דירתו לא מכבר. יש לבחון היטב את מצב הבית המשותף, תשריטו, תקנונו ונסח רישומו כמו גם את היתריו לצורך הבנת ‘מערכת היחסים הייחודית’ השוררת באותו בית משותף

בדיקות תכנוניות וקנייניות נעשות באמצעות עו”ד לעבירות בניה. חשוב שבדיקת מצב הזכויות בנכס תהיה יסודית כדי לדעת את שוויו האמיתי של הנכס שנקבע בין היתר לפי המגבלות התכנוניות שלו.

 


 

    טופס פנייה מיידית
    1. נא למלא את הפרטים הבאים ועורך דין מהמשרד ייצור קשר במהרה.

    2. עבירות הבנייה היו טרם מסירת חזקההוגש כתב אישום לבית המשפטטרם הוגש כתב אישום לבית המשפטלא נמצא היתר בנייה בתיק בניין

    פניות למשרד עורכי דין נשמרות חסויות

    לבדיקת מצב משפטי ניתן להתקשר 03-68-300-68

    • צפיות4206
    • דירוג12345

    !24h !24h

    24 שעות

    במקרים דחופים

    03-6830068

     

    © כל הזכויות שמורות 
    המידע המוגש באתר AS IS ערוך לנוחיות המשתמש בלבד. אין לעשות כל שימוש בתוכן המוצג ללא קבלת אישור מראש ובכתב.

    חלמיש עורכי דין
    דוא"ל: office@halamish-law.co.il 
    כתובתנו: קרליבך 10 תל אביב
    קומה 2, מיקוד 6473001

    טלפון:03-6830068 פקס:03-6830069

    logo

    מפת אתר
    דילוג לתוכן