שירותיו השונים של עורך דין תעבורה

Last Updated on אוגוסט 25, 2014 by משרד

ההתמחות התעבורתית נכנסה אל המודעות הציבורית והפרטים של הנהגים בחמש השנים האחרונות. לאט לאט, אוכלוסיית הנהגים מתחילה להבין את חשיבות ורגישותו של הנושא לאחר תוצאות בלתי מלבבות, ויש לומר בלתי הוגנות בעליל במקרים של הקלעות לתוך חדר הדיונים של בית המשפט לתעבורה. כאשר אנחנו עומדים מול מקרה של משפט או דוח תנועה, אחת ההתנהגויות הנפוצות ביותר שלנו, היא ויתור. כעס, ויתור ולבסוף השלמה בלית ברירה, שהרי חייבים לשלם את הדוח, נכון? ויותר מכך עדיף לשלם את הקנס מאשר לשלם אותו אצל עורך הדין, חשוב מאוד להבין שלעיתים החשיבה הזאת עלולה לעלות לכם במחיר כבר מחיר שעורך הדין יוכל להפחית  באופן משמעותי, ולעיתים אפילו לבטל…

משפטי תעבורה לסוגיהם השונים

המשפט התעבורתי, הינו מקשה אחת ויחידה מיני הרבות הנכללות בחוק, אך בשונה מהדיונים המוכרים לנו מדובר בתחום אשר כולל לא מעט שטחים אפורים , אשר לצערנו זוכים להתנערות והתעלמות של המערכת, בין אם זה כתוצאה מהאדישות ובין אם זה כתוצאה מעומס העבודה והרצון להרתיע נהגים טורדניים לערער “על כל שטות”. זוהי אחת הסיבות מיני רבות אשר דורשת את מעורבתו המקצועית של עורך דין תעבורה מומחה, אשר תפקידו בין יתר תפקידו הוא ליצור ארשת מקצועית, אשר מסננת תיקים חסרי סיכוי. אין ספק כי עורך דין תעבורה, במיוחד עורך דין מקצועי משמש כמסננת מושלמת למערכת המשפטית , לאחר בדיקת ובחינת התיק ובכך מרככת את חוות דעת השופט ומאפשרת לו להתייחס למקרה כמקרה לגופו שונה מפנייה פרטית ובלתי מקצועית.

מתן ייעוץ לבעלי תקציבים נמוכים – חשיבות קבלת הייעוץ לפני המשפט

ישנם כאלה בינינו, שאין בכוחם לממן עורך דין תעבורתי אפילו לא על בסיס של שעת טרחה בודדת. חשוב מאוד להבין שזה לא הכל או כלום. במיוחד כאשר מדבר על קנסות גבוהים ביוצר או פסילות רישיון תוכלו לגשת לייעוץ ראשוני בעלות מופחתת או לחילופין לפנות למתמחה או לקבלת סיוע משפטי שם תוכלו למצוא לא מעט עורכי דין בתחום התעבורה, אשר עובדים בשירות הקהילה.

הגנה במקרים של נהיגה בשכרות – האם אפשר לצאת מזה

ישנם מקרים לא מעטים בהם נהגים נתפסו נוהגים בשכרות, או כביכול נוהגים בשכרות ויצאו זכאים לחלוטין או מופחתי קנס ו/או עונש באופן משמעותי, לאחר טיפול מקצועי של ערוך דין תעבורה. חשוב מאוד להבין כי גם אנשי החוק, כלומר שוטרים הם לא יותר מבני אדם, בני אדם עם כלים מקצועיים, אשר שוגים לפעמים שגיאות שניתן בהחלט לעמוד ולהתעקש עליהן באמצעות עורך דין טוב והוכחות. נתפסתם נוהגים בשכרות וחושבים שנהגו אתכם שלא בצדק ושלא כחוק? כלל ראשון: אל תתווכחו, הדבר האחרון שאתם צריכים, הוא להסתבך ולהגיע אל השופט עם רישום של העלבת עובד ציבור. גשו ישירות אל המרפאה או בית החולים הקרוב ובצעו בדיקת דם לרמת אלכוהול, תוצאה חיובית של רמת אלכוהול מותרת או לא קיימת במועד סביר מקבלת הדוח (רצוי מיד), תספיק לשופט, כדי להוציא אתכם נקיים. הוכחות חותכות והצגתן – באופן כללי, עורך דין תעבורה, מייצג ומתווך ביניכם לבין הרשות המבצעת, במקרה הזה, בית המשפט, וליצור שיח הגיוני שיביא לתוצאות רצויות וקלות עד כמה שניתן. בשונה מאדם פרטי. עורך די מקצועי בתחום התעבורה, ידע כיצד לגשת אל הדיון ולהביא להבנה אובייקטיבית של הדברים בשונה מהצגה רגשית כפי שיעשה זאת בדרך כלל הנאשם.
  • צפיות5497
  • דירוג12345

Trackback from your site.

Leave a comment

!24h !24h

24 שעות

במקרים דחופים

03-6830068

 

© כל הזכויות שמורות 
המידע המוגש באתר AS IS ערוך לנוחיות המשתמש בלבד. אין לעשות כל שימוש בתוכן המוצג ללא קבלת אישור מראש ובכתב.

חלמיש עורכי דין
דוא"ל: office@halamish-law.co.il 
כתובתנו: קרליבך 10 תל אביב
קומה 2, מיקוד 6473001

טלפון:03-6830068 פקס:03-6830069

logo

מפת אתר
דילוג לתוכן